کیمیا تراولکیمیا تراول
Forgot password?

ویزای تضمینی کانادا

افرادی که قبلا برای اخذ ویزای کانادا اقدام کرده اند، سختی های این کار را به خوبی می شناسند. هنگام ثبت درخواست برای اخذ ویزای تضمینی کانادا علاوه بر سختی های گردآوری مدارک، باید آماده سفر به کشور واسط، برای حضور در سفارت کانادا، شوید. در فضای غبارآلودی که پیش روی متقاضیان قرار دارد، تا کنون عده ای با شعار ویزای تضمینی کانادا باعث هدر رفتن پول و زمان بسیاری از افراد شده اند. اما این تضمین ویزا کار ساده‌ای نیست و نیاز به سالها تخصص و تجربه دارد.

 

شرایط اخذ ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا یکی دیگر از مجموعه خدمات ویزای کانادا در مجموعه  است. وبسایت وزارت خارجه کانادا از زبان های انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی نموده و شما با استفاده از یکی از این دو زبان قادر خواهید بود فرآیند ثبت نام خود را پیگیری نمایید. در صورتی که شما آشنایی کافی با زبان های انگلیسی و فرانسوی ندارید جای نگرانی وجود ندارد. شما میتوانید به واسطه مجموعه ما  کلیه مراحل ثبت نام ویزای تضمینی کانادا را به بهترین نحو و با نظارت خود انجام دهید. در صورتی که با فرم های وقت سفارت کانادا آشنایی کامل ندارید، تکمیل این فرم ها را به دست کارشناسان مرتبط داده، تا از این بابت هیچ نگرانی ای وجود نداشته باشد. با توجه به اینکه آفیسرهای سفارت کانادا با دقت جزئیات این فرم ها را بررسی می نمایند، تکمیل این فرمها به زبان انگلیسی بسیار مهم تلقی می شود. داشتن پاسپورت معتبر یکی دیگر از الزامات برای اخذ ویزای تضمینی کانادا است. در صورت اقدام برای اخذ ویزای تضمینی کانادا پاسپورتی با حداقل یک سال اعتبار، معتبر شناخته می شود. اگرچه ممکن است دیده باشید که افرادی پاسپورت با ۶ ماه اعتبار را برای صدور ویزای تضمینی کانادا کافی می دانند اما واقعیت چیز دیگری است. زیرا شش ماه اعتبار از زمانی مورد محاسبه قرار می گیرد که شما ویزای کانادای خود را اخذ کرده باشید.

 

مشاوره تخصصی ویزای تضمینی کانادا

چیزی که باید متقاضیان بدانند این است که اخذ ویزای تضمینی کانادا کار آسانی نیست و علاوه بر پیگیری نیاز دارد که قبل از هر اقدامی با کارشناسانی که در مورد ویزای تضمینی کانادا اطلاعات دارند، مشاوره کنند. البته قابل ذکر است با وجود اینکه ویزاهای توریستی هم سختی های خاص خود را دارند اما پرونده های مربوط به ویزای مهاجرتی کانادا به مراتب سخت تر و پیچیده تر میباشند و در نهایت تنها عده کمی موفق به اخذ ویزا برای مهاجرت به کانادا خواهند شد. اگرچه همانطور که در سایت وزارت خارجه کانادا ذکر شده است هیچ تضمینی برای صدور ویزا وجود ندارد اما میتوان با رعایت تعدادی نکته مطمئن و ساده احتمال اخذ ویزای تضمینی کانادا را تا مقدار زیاد افزایش داد. متقاضیان در صورت رعایت این نکات و پیمودن مسیر مناسب میتوانند به راحتی به هدف خود که همان اخذ ویزای تضمینی کانادا به صورت تضمینی است، برسند. آشنایی کامل با زبان انگلیسی اولین چیزی است که در مسیر اخذ ویزای تضمینی کانادا نیاز دارید. با توجه به سیستم جدیدی که از ابتدای سال ۲۰۱۶ آغاز شده و به موجب آن درخواست های ویزای تضمینی کانادا به صورت آنلاین و از طریق وبسایت وزارت خارجه کانادا صورت میگیرد، شما برای ثبت درخواست خود نیاز به آشنایی کامل با زبان انگلیسی دارید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تضمینی کانادا

با توجه به زمان دو هفته الی سه ماه که پروسه صدور ویزای تضمینی کانادا طول می کشد، بهتر است پاسپورت شما حداقل یکسال اعتبار داشته باشد. برای اینکه دقیق تر بیان کنیم باید بگوییم سفارت خانه کانادا شرط ۳ ماه اعتبار بیشتر از زمان ویزا را برای اعتبار پاسپورت قرار داده است. در نتیجه برای متقاضیان ویزای ۶ ماهه پاسپورتی با اعتبار ۹ ماهه مورد نیاز است. حال با توجه به زمان دو هفته الی سه ماه که پروسه صدور ویزا به طول خواهد انجامید، شما به پاسپورتی با ۱ سال اعتبار نیاز دارید. در قدم بعد به یک حساب معتبر خارجی برای پرداخت هزینه ها و صدور ویزای تضمینی کانادا نیاز دارید.

با توجه به بسته بودن سفارت کانادا در ایران و همچنین محدودیت های بانکهای ایرانی برای کار با همتایان خارجی شما ملزم به استقاده از حساب های معتبر خارجی خواهید بود. البته اگر امکان دسترسی به اینگونه حساب ها همانند مستر کارت یا ویزا کارت ندارید، می توانید تمام هزینه های صدور ویزای تضمینی کانادا را به واسطه مجموعه ما  و با استفاده از حساب های معتبر و تحت نظارت خودتان پرداخت نمایید. تهیه عکس با کیفیت مورد مهم دیگری است که می تواند پروسه اخذ ویزای تضمینی کانادا را کوتاه نماید. تهیه عکسی با ابعاد ۳٫۵*۴٫۵ به گونه ای که چهره شما به صورت کامل قابل تشخیص باشد مورد نیاز است. زمینه عکس باید سفید و کیفیت رنگها مناسب و استاندارد باشد. وبسایت های وزارت خارجه کانادا و آمریکا این امکان را برای متقاضیان فراهم نموده اند تا با آپلود آزمایشی عکس ها کیفیت آن ها را ارزیابی کنند. در صورتی که عکس ارسالی با مشکلی رو به رو باشد به شما اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که میخواهید خیالتان از نظر کیفیت عکس ها راضی باشد می توانید عکس خود را به ما بسپارید تا به گونه ای مناسب برای شما آپلود نماییم.

 

پیکاپ ویزای کانادا

تا چندی پیش بسیاری از متقاضیان با خدمات پیکاپ ویزا آشنا نبودند و این ناآگاهی موجب میشد برای گرفتن وقت سفارت کانادا و سپس اخذ ویزای کانادا، دوبار به کشور واسط سفر کنند. به دلیل زمان بندی های نامناسب این سفر ها اشکالاتی نیز به وجود می آوردند و کار متقضایان را برای تکمیل کردن مدارک سخت می نمود. در این وضعیت متقاضیان جذب تبلیغاتی که ویزای آسان کانادا را تبلیغ میکردند، شده و در این راه هزینه های زیادی میکردند؛ اگرچه در نهایت رویاهای آنها محقق نشده و موفق به اخذ ویزای تضمینی کانادا نمیشدند. البته در این مورد نمیتوان از نقش خود متقاضیان که در مسیر اشتباه گام برمیداشتند، چشم پوشی کرد.

 

 

نکات مهم در اخذ ویزای تضمینی کانادا

در سال های اخیر سفارت کانادا بارها قوانین مرتبط با اقدام جهت اخذ ویزا را تغییر داده است. به همین نسبت سخت گیری های سفارت در خصوص موافقت یا مخالفت با درخواست متقاضیان ایرانی نیز با نوسانات زیادی همراه بوده و هست. از آن جایی که شرایط هر متقاضی با دیگری متفاوت است، به هیچ وجه نمی توان یک نسخه ثابت را برای همه تجویز کرد. تیم مشاوران با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله در خصوص خدمات ویزای تضمینی کانادا و با آگاهی از روال کنونی سفارت، ابتدا شرایط هر متقاضی را به دقت بررسی می کنند و بر حسب مورد بهترین و مطمئن ترین راه برای وی در نظر می گیرند. متقاضیان از لحظه تنظیم مدارک تا ورود به کانادا و حتی پس از آن، تنها نخواهند ماند و خدمات جانبی هم چون اخذ دعوتنامه و پذیرش، تور انگشت نگاری، راهنما و لیدرشیپ فارسی زبان، پیکاپ پاسپورت، بلیط و خدمات پس از ورود به کانادا در کنار خدمات اصلی ثبت نام ویزا به آنان ارائه می گردد. کلیه این مراحل با هماهنگی دفتر تهران  انجام می پذیرند. برای این خدمات، قراردادی با متقاضی امضاء می شود که برطبق آن در صورت رد درخواست متقاضی، معمولا کل هزینه قرارداد، حتی مبلغ واریزی سفارت، به وی عودت داده خواهد شد و هیچ ضرری متوجه وی نخواهد بود. با توجه به شرایط مساعد حال حاضر سفارت کانادا در رابطه با پرونده های متقاضیان ایرانی، توصیه می کنیم در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

 

نکات مهم

قابل ذکر است مطالبی که در اینجا آورده شده صرفا مقدمات لازم برای اخذ ویزای تضمینی کانادا است. برای اخذ ویزای تضمینی کانادا شما نیاز دارید مراحلی را که معمولا بیش از یک ماه به طول خواهد انجامید، به ترتیب انجام دهید. با توجه به شرایط شما اعم از موقعیت کاری و اقتصادی و شرایط سنی شما، طیف وسیعی از ویزاها پیش روی شما خواهد بود که برای اخذ هر کدام به مدارک خاصی نیاز پیدا خواهید کرد. برای دریافت ویزای تضمینی کانادا شما سه مسیر پیش روی خود می بینید. شما می توانید تمام مراحل را به تنهایی انجام دهید. البته باید توجه داشت با توجه به پیچیدگی های خاصی که وجود دارد، طی این مراحل بسیار زمان خواهد برد و در صورتی که اشتباهی رخ دهد، هزینه های زیادی متوجه شما خواهد شد. همچنین شما می توانید از وکیل های با تجربه ای که در این زمینه فعالیت می نمایند استفاده نمایید. اگرچه این مسیر کار شما را تسهیل می نماید ولی باید در نظر داشت که هزینه زیادی برای شما به بار می آورد و با توجه به پرونده شما، مبلغی بین ۲ تا ۲۰ میلیون هزینه خواهد داشت. راه سوم که علاوه بر مطمئن بودن، از دو مورد دیگر هزینه کمتری خواهد داشت، کار با آژانس های مهاجرتی و گردشگری و استفاده از کارشناس های آن ها است مجموعه ما  یکی از معتبرترین آژانس هایی است که در ارتباط با ویزای تضمینی کانادا فعالیت دارد.

ثبت نام ویزای توریستی تضمینی بزرگسال۱۶۰۰ دلار آمریکا
ثبت نام ویزای توریستی تضمینی افراد 4 تا 14 سال۱۲۰۰ دلار آمریکا
ثبت نام ویزای توریستی تضمینی افراد 1 تا 4 سال800 دلار آمریکا