چرا باید بیمه مسافرتی داشته باشیم؟
فقط کافیه قبل از سفر با کیمیا تراول یا هر سفر دیگری و حتی بصورت شخصی این شرایط را در نظر بگیرید…
- بدلیل شرایط آب و هوایی و غذا های نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید.
چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.
کیف خود را گم کرده اید و داروهای شما در آن بوده است. شما نیاز به خرید دارو هایتان دارید.
کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.
بدلیل بیماری یا فوت نزدیکان مجبور به بازگشت از سفر خود هستید.
اینها تنها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید
تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی صادره از کیمیا تراول با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. هم اکنون با استفاده از استعلام سریع و آنلاین و با ارائه کپی گذرنامه و مدت اقامت و مقصد سفرتان اقدام به خریدنمایید تا سفری ایمن ، مطمئن و آرام را با بیمه مسافرتی سامان تجربه کنید.
مزایای بیمه مسافرتی
- پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد شما(منحصرا در بیمه نامه های ما)
- عدم نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای توسط شما
- استفاده از خدمات کمک رسانی بین المللی توسط شرکت Mideast
- ارائه پشتیبانی شبانه روزی 24 ساعته در هر نقطه از جهان
- پشتیبانی از بیمهشدگان توسط اپراتور فارسی زبان
- عدم محدودیت سنی
- قرارداد با بیش از ۵۰۰۰ بیمارستان مراکز اورژانسی
- هزینه بستری و اقامت همراه بیمار
- پرداخت خسارت مالی به اشخاص ثالث
- هزینه اجاره و اسکان موقت بیمهگذار و خانواده
نکات مهم قبل از خرید:
- تاریخ شروع بیمه نامه از زمان خروج بیمه شده از مرزهای قانونی کشور ایران بوده و نهایت مدت اعتبار آن در خارج از کشور 92 روز متوالی می باشد. در صورت عدم دریافت ویزا تا 6 ماه پس از صدور می توانید صرفا با مراجعه به واحد صادر کننده نسبت به فسخ بیمه نامه اقدام نمایید.
- صدور بیمه بایستی پیش از سفر و در ایران صورت پذیرد. لازمست تا صدور بیمه نامه پیش از خروج از مرزهای قانونی ایران صورت پذیرد.
- زمانیکه قصد سفر به بیش از یک کشور دارید، کشور آمریکا به عنوان کشور مقصد انتخاب کنید.
در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم؟
هنگام وقوع حادثه بیمهگزار باید با تماس با یکی از شمارههای یاد شده در بیمه نامههای مسافرتی ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پسازآن، شرکت کمکرسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام میدهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به حساب بیمهگزار و یا به حساب ارگانی که بیمهگزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز میشود و لازم نیست بیمهگزار هزینهای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمکرسان اعزام میشود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینهها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به ستاد بیمه مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت میکند.
با آرامش خاطر، به دور از هر گونه نگرانی سفر کنید
در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می باشند.
- پرداخت هزینههای پزشکی در مقصد مسافرین (انحصارا توسط بیمه مسافرتیصادره از کیمیا تراول)
- پوششهای کامل بیمه مسافرتی خانواده
- اپراتور فارسی زبان 24 ساعته 7 روزه هفته بیمه مسافرتی
- کمک رسانی در کشور مقصد با بیمه مسافرتی سامان
- پرداخت هزینه ها در کشور مقصد تا سقف 50000 یورو بیمه مسافرتی
- پرداخت هزینههای ناشی از مفقودی چمدانها
- جبران هزینههای ناشی از وقفه و کنسلی سفر
- پرداخت هزینههای دندانپزشکی با بیمه مسافرتی
- بیمه سرقت و آتشسوزی منازل در زمان سفر
- پرداخت هزینههای آمبولانس هوایی در مسافرت
- مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینههای دعاوی
- جبران هزینههای کنسلی سفر