کیمیا تراولکیمیا تراول
Forgot password?

وقت سفارت انگلیس

مجموعه کیمیا تراول  با سال‌ها تجربه مستمر و معتبر در عرصه تعیین وقت سفارت و اخذ ویزا آمادگی دارد از ابتدا با متقاضیان محترم اخذ ویزای انگلیس همراه شده تا با ارائه مشاوره رایگان و خدماتی جامع در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را در دست یابی به هدف مدنظر همراهی کند.

تعیین وقت سفارت انگلیس یکی از نخستین مراحل برای اخذ ویزای انگلیس است. متاسفانه در پی وقایع سال ۲۰۱۱، متقاضیان ایرانی ویزای انگلیس با مشکلات بسیاری برای تعیین وقت سفارت و طی کردن دیگر مراحل اخذ ویزا مواجه شده‌اند که البته پس از آغاز به کار دفتر VFS Global در تهران، این امکان وجود دارد که از داخل کشور نیز برای تعیین وقت سفارت این کشور اقدام نمود. اما برخی از متقاضیان با تصور اینکه شانس پذیرش درخواست ویزای آنها در سفارتی خارج از ایران بیشتر است، از کنسولگری انگلیس در کشورهای ترکیه و یا امارات درخواست وقت سفارت می‌کنند.

 

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

متقاضیان تعیین وقت سفارت می‌بایست پس از ثبت درخواست خود در وب سایت رسمی سفارت بریتانیا، نسبت به تعیین وقت سفارت اقدام کنند که شامل مراحل زیر خواهد بود:

  • مراجعه به وب سایت رسمی سفارت بریتانیا و انتخاب ویزای مدنظر
  • ایجاد حساب کاربری انحصاری و ورود به آن
  • پر کردن فرم انگلیسی درخواست ویزای انگلیس
  • تعیین محل مناسب برای انگشت نگاری
  • تعیین وقت سفارت انگلیس
  • پرداخت هزینه وقت سفارت

متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود ۲۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد در روز مقرر، درخواست ویزای انگلیس وی بطور خودکار از فهرست بررسی خارج خواهد شد.

 

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت انگلیس

هر متقاضی در زمان حضور در کنسولگری کشور انگلیس در تهران و یا هر یک از کشورهای ترکیه و امارت، می‌بایست مدارکی را به همراه داشته باشد تا بتواند ضمن احراز هویت خود، مراحل بعدی را طی نماید. مدارک لازم عبارتند از:

  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان فارسی
  • واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط رفت و برگشت
  • فایل اسکن دعوتنامه انگلیس و مدارک هویتی دعوت کننده (در صورت داشتن دعوتنامه)

 

 

مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت

واقعیت این است نمی‌توان بطور دقیق مدت زمان لازم جهات تعیین وقت را تخمین زد. به دلیل ترافیک زیاد متقاضیان برای دریافت ویزای انگلیس اکثرا در جدول زمان بندی، وقت خالی دیده نمی‌شود. در واقع وقت سفارت انگلیس بصورت هفتگی آپدیت می‌شود و اگر کمی خوش شانس باشید، شاید بتوانید زمانی مناسب را رزرو کنید.

کارشناسان اجرایی دپارتمان ویزا و وقت سفارت کیمیا تراول  بدلیل سالها تجربه و آشنایی با سازو کار تعیین وقت سفارت انگلیس، می‌توانند کمک بسیاری در این مرحله به متقاضیان محترم ارائه داده و نزدیک ترین و مناسب‌ترین زمان را جهت انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک در اختیار شما قرار دهند.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس با کیمیا تراول

مجموعه کیمیا تراول  که پیش از این نزدیک به یک دهه با  سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات ویزا و وقت سفارت، پیکاپ ویزا و اخذ اقامت کشورهای کانادا و حوزه شینگن را در کارنامه دارد، با بهره‌مندی از کادری مجرب و برخوردار از دانش روز و همچنین زیرساخت‌های لازم همچون دفاتر برون مرزی و پروازهای اختصاصی می‌کوشد بهترین مسیر را پیش روی متقاضیان محترم وقت سفارت انگلیس قرار دهد. کیمیا تراول  در حال حاضر در تکمیل خدمات ویزای تضمینی انگلیس، خدمات تعیین وقت سفارت انگلیس و پیکاپ ویزای انگلیس را در دسترس قرار داده‌است تا متقاضیان محترم بدون کوچکترین دغدغه‌ای شاهد پیشرفت روند اخذ ویزای خود باشند.

خدمات  کیمیا تراول  در رابطه با وقت سفارت انگلیس علاوه بر تهران، شهرهای آنکارا، استانبول، دبی و ابوظبی را شامل می‌شود.

 

وقت سفارت انگلیس در تهران

از مزایای مراجعه به سفارت انگلیس در تهران برای انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک، عدم نیاز به مصاحبه خواهد بود. مراجعین به دفاتر VFS در تهران، پس از ارائه مدارک و انگشت نگاری، پاسپورت خود را به سفارت تحویل داده و نتیجه درخواست ویزا به همراه پاسپورت طی ۲ الی ۳ هفته به آدرس پستی متقاضی ارسال می‌شود.

 

وقت سفارت انگلیس در ترکیه

اما در صورتی که متقاضی کشور ترکیه (آنکارا و یا استانبول) را به عنوان محل مناسب انتخاب نماید، ملزم به دریافت برگه عبور از سفارت ایران در ترکیه خواهد بود و حتما باید ۲ روز کاری در آنکارا یا استانبول حضور داشته باشند تا برای وی برگه عبور صادر شود.

 

وقت سفارت انگلیس در امارات

و اگر متقاضی در زمان ثبت نام آنلاین و تعیین وقت سفارت انگلیس، کشور امارت (دبی یا ابوظبی) را به عنوان محل مناسب انتخاب کرده باشد به دلیل عدم امکان صدور برگه عبور در کشور امارات، متقاضیانی که به این کشور مراجعه می‌کنند باید تا زمان صدور نتیجه ویزا یعنی ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) در امارات بمانند.

البته سرویس‌های ویژه‌ای در زمان تعیین وقت سفارت در کشورهای ترکیه و امارات در نظر گرفته شده است تا مدت زمان پاسخ‌دهی به درخواست ویزای این کشور را کاهش دهند. این سرویس‌ها عبارتند از:

  • سرویس Priority برای وقت سفارت انگلیس

با خرید سرویس Priority نتیجه ویزا طی ۵ تا ۸ روز کاری صادر می‌شود. هزینه این سرویس ۲۱۲ پوند بوده و باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود.این سرویس برای متقاضیانی که برای تعیین وقت سفارت انگلیس به کشور ترکیه مراجعه می‌کنند نیز در دسترس بوده و می‌بایست پیش از انگشت نگاری از طریق آنلاین برای سرویسPriority  درخواست دهند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه نیز ۲۱۲ پوند است.

  • سرویس Super Priority برای وقت سفارت انگلیس

با خرید سرویس Super Priority برای سفارت انگلیس، نتیجه ویزا ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد. هزینه این سرویس ۶۰۰ پوند است که باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود.

در حال حاضر استفاده از این سرویس فقط برای متقاضیانی که اقامت امارات را داشته باشند مقدور است و دیگر متقاضیان ایرانیانی نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

  • سرویس Passport Pass Back برای وقت سفارت انگلیس

هزینه این سرویس که مبلغ 220 درهم امارات است باید نقدا در مرکز ویزای دبی یا ابوظبی پرداخت شود. با خرید این سرویس گذرنامه در همان روز انگشت نگاری به شما باز می گردد و می توانید به ایران برگردید. نتیجه ویزای شما پس از ۱۵ روز کاری (۲۰ تا ۲۵ روز) صادر خواهد شد و سفارت به شما اطلاع خواهد داد تا به امارات بازگردید و گذر نامه خود را به سفارت تحویل دهید. پس از تحویل گذرنامه نتیجه ویزا طی یک یا دو هفته به شما ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای مرحله دوم به جای سفر دوباره به امارات می توانید از سرویس پیکاپ استفاده نمایید.

قابل ذکر است متقاضیانی که به کشور ترکیه مراجعه می کنند نیز می توانند با درخواست حضوری از سرویس Passport Pass Back استفاده کنند. هزینه این سرویس برای کشور ترکیه 70 پوند می باشد

 

 

هزینه وقت سفارت انگلیس

آخرین آپدیت مربوط به هزینه وقت سفارت انگلیس در تهران، ترکیه و امارات به شرح زیر است.

نوع ویزامسافر
6 ماهه۲۵۰ دلار
2 ساله۶۳۰ دلار
5 ساله۱۱۰۰ دلار
10 ساله۱۳۲۰ دلار
دانشجویی Tier 4۶۳۰ دلار + هزینه بیمه
آکادمیک و دوره زبان 12 ماهه۴۳۰ دلار

 

پیکاپ ویزای انگلیس

همانطور که اشاره شد خدمات پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت یکی دیگر از خدمات مجموعه کیمیا تراول با هدف تسریع مراحل اخذ ویزا و کاهش هزینه‌های متقاضیان محترم در این روند ارائه می‌شود. خدمات پیکاپ ویزای انگلیس در حال حاضر کشورهای ترکیه، امارات و ارمنستان را شامل می‌شود. در صورت درخواست پیکاپ ویزا از آنکارا یا استانبول، هزینه‌های اشاره شده برای وقت سفارت انگلیس شامل ۲۰ دلار تخفیف و در صورت درخواست ترجمه مدارک، شامل ۱۰ دلار تخفیف دیگر خواهد شد.