کیمیا تراولکیمیا تراول
Forgot password?

لیست تورهای کیش

راهنمای سفر به کیش

موفق‌ترین جزیره گردشگرپذیر ایران که سالانه بیش از یک میلیون مسافر را با تور کیش به خود می‌بیند، می‌تواند یکی از بهترین و جذاب‌ترین میزبان‌های یک سفر داخلی برای شما باشد. جایی که در بیشتر طول سال آب و هوایی گرم به خود می‌بیند، آب‌های نیلگون خلیج فارس آن را احاطه کرده و همه‌ی امکانات در آن برای تفریح و گذراندن تعطیلات تا خرید از بهترین مراکز خرید گرد هم آمده‌اند. کیش بدون شک یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود و مسلما لایق این همه توجه است.

کیش بدون شک یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود و مسلما لایق این همه توجه است.

ساحل مرجان کیش

آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت خوبی را برای بازدید کنندگان بوجود آورده و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد دیدن می کنند. تماشای طلوع آفتاب از این پارک ساحلی خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

کشتی یونانی

بر اساس اطلاعات به دست آمده و موجود این کشتی متعلق به کشور یونان می باشد و نام آن کولااف است. این کشتی یونانی در سال ۱۳۲۲ توسط شرکت ویلیام هامیلتون با وزنی در حدود ۷ هزار تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسکو اسکاتلند ساخته شده بود.

شهر زیرزمینی کاریز با بیش از ۱۰ هزار مترمربع مساحت امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود

شهر زیرزمیی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز با بیش از ۱۰ هزار مترمربع مساحت امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود. این شهر یکی از مکان های دیدنی کیش است. کاریز در قدیم به معنای قنات بوده است. این شهر زیرزمینی در عمق ۱۶ متری سطح زمین قرار گرفته است و سقفی ۸ متر مملو از صدف، سنگواره و مرجان های دریایی را در خود جایی داده است.

پارک دلفین ها یا دلفیناریوم کیش

اولین پارک دلفین ایران واقع در جزیره ی کیش دلفیناریوم یا همان پارک دلفین های کیش است.این مجموعه بزرگ تفریحی توریستی که یکی از پرطرفدار ترین مکان های دیدنی کیش است دارای پارک دلفین ها،باغ پرندگان،سفره خانه سنتی و سالن آمفی تئاتر است که باغ پرندگان این مجموعه دارای گونه های بسیار مختلفی از پرندگان نادر می باشد.

درخت لور

درختان محلی جزیره ، بعنوان گنجینه های طبیعی ، جذاب و زیبا هستند. درخت لور یا انجیر معابد ، معروفترین درخت جزیره است. این نوع درخت در نواحی جنوبی ایران رشد می کند. پوست کهنسال درخت لور و برگها و ریشه هایش که از بدنه اصلی آن آویزان هستند، آن را از سایر انواع درختان متمایز می سازد.