کیمیا تراولکیمیا تراول
Forgot password?

لیست تورهای کوالالامپور + سنگاپور

راهنمای تور کوالالامپور + سنگاپور

کوالالامپور پایتخت کشور مدرن و توسعه یافته مالزی در جنوب شرقی آسیاست و از تنوع فرهنگی زیادی برخوردار است. این شهر زیبا در ساحل غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است و یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا می باشد. کوالالامپور یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. شما با همراه شدن با تور کوالالامپور می توانید از هر ساعت اقامت خود در این شهر زیبا لذت ببرید. محله چینی ها، روستای فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس ،بلندی های کوالالامپور، آکواریوم KLCC کوالالامپور، پارک آبی سان‌وِی، مسجد سلطان صلاح الدین عبدالعزیز شاه، موزه نگارا، برج منارا، باغ پرندگان، غار میمون ها، بوکیت بینتانگ، ارتفاعات گنتینگ، و … همه جاذبه های بسیار زیبای این شهر هستند که گردشگران تور کوالالامپور از آنها دیدن می نمایند.

سنگاپور شهری سرشار از فعالیت‌‌ها و دیدنی‌های جذاب است. تقریبا همه گردشگران تصویر نماد شهر یعنی مجسمه مرلیون را خواهند دید. جالب است بدانید سنگاپوری ها همانند ما ایرانی ها به غذا و زمان سِرو آن بسیار اهمیت می دهند. شاید اغراق آمیز نباشد که بگوییم در همه زمان روز به فکر غذا هستند. خرید در سنگاپور خود یک جاذبه است. اهالی این سرزمین خودشان مراکز خرید را “بهشت خریداران” می نامند. در سفر به سنگاپور جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چزخ و فلک فلایرکه بزرگترین چرخ و فلک جهان، سنتوزا و دنیای زیر آب، باغ های گیاه شناسی “Bukit Timah” ، هند کوچک (محله هندی ها)، معبد بودا در محله چینی ها و باغ وحش سنگاپور را هم در برنامه زمانبندی گردش خود منظور کنید.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور


برج‌ های دوقلوی پتروناس (Petronas Towers )

یکی از جاذبه های اصلی شهر کوالالامپور برج های دوقلوی پتورناس می باشد که این برج ها طراحی و ساخت منحصر به فردی را دارا هستند و محلی برای تفریح و تجارت برای گردشگران تور مالزی است . برج های دوقلوی پتورناس بسیار بزرگ و عظیم هستند و از بزرگ ترین برج های دوقلوی جهان به شمار می رود ، ارتفاع کلی این بنا از زمین تا بلندترین نقطه آن حدود 451.9 متر می باشد و اینکه این برج 88 طبقه و 78 آسانسور مجزا دارد .

آکواریوم KLCC  کوالالامپور

در این آکواریوم ماهی هایی زندگی می کنند که فقط در عمق دریاها می توان آنها را ببینید و در این آکواریوم انواع ویدئو پروژکتورها و تجهیزات پیشرفته دیگری وجود دارند که اطلاعات نادر و کاملی در مورد موجودات زیر آب در اختیار شما قرار می دهد . ضمنا تونل زیر آب این آکواریم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های مختلف و زیبا شامل ببر کوسه ، مارماهی ، ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف شما به شنا کردن مشغول هستند منظره ای بسیار دیدنی و جذاب پیش روی شما عزیزان قرار می دهد و اینکه زمان غذا دادن به ماهی ها 11 صبح ، 30/2 و 30/4 بعد از ظهر است که بهترین زمان برای دیدار از این آکواریم می باشد .

پارک آبی سان‌ وی ( Sunway Lagoon )

سان‌ وی پارک آبی دوست داشتنی و فوق العاده مهیج شهر کوالالامپور می باشد و این پارک به دلیل محیط بسیار سرسبز و طبیعت زیبای و ساحل های شنی که یکی از زیباترین ساحل های ساخته شده به دست انسان می باشد مورد توجه بازدید کنندگان تور مالزی قرار گرفته است . و اینکه هر ساله گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا در تور مالزی به سمت خود جذب می کند ، سان ‌وی مرکز خرید بزرگ و زیبایی نیز دارد که به سبک معماری مصری طراحی و ساخته شده است و در آن ، زمینی نیز برای پاتیناژ وجود دارد و موج سواری روی آب یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پارک آبی سان شهر کوالالامپور می باشد .

بوکیت بینتانگ ) Bukit Bintang )

اصلی ترین خیابان توریستی کوالالامپور که اکثر هتل ها رستوران های معروف بین المللی و مراکز خرید متنوع را در آن می توانید بیابید در بوکیت بینتانگ وجود دارد . منطقه اطراف تقاطع خیابان های بوکیت بینتانگ و سلطان اسماعیل جایی است که گردشگران معمولا با هر نوع توان مالی همانند بسیاری از مردم محلی ، مدتی را جهت قدم زدن در آن می گذرانند و کلی لذت می برند .

غار میمونها ( Batu Caves )

یکی‌ از مراکز گردشگری کشور مالزی ، باتو کیو یا غار میمونها می باشد و این مکان از اماکن مقدس هندو ها نیز محسوب می شود و با پله های بسیار و منظره زیبا با یک مجسمه بزرگ از الهه ای هندو و چند معبد کوچک میزبان شما گردشگران تور مالزی می باشد . این غار که در سال 1881 میلادی به وسیله یک جستجوگر آمریکایی کشف گردید در شمال شهر کوالالامپور و در حدود 11 کیلومتری مرکز آن قرار گرفته است . این مکان در طول دوران استعمار به عنوان یک منطقه تفریحی و پس از آن مخفیگاهی برای کمونیست ها بود و امروزه به عنوان محل مهمی برای عبادت ، پرستش و تجمع هندوها می باشد .

جاذبه های گردشگری سنگاپور


آسمانخراش رویایی

خلیج «مارینا بی سندز» یک مجموعه عظیم از هتل، مراکز خرید به همراه برندهای لوکس و همچنین کانال آبی است که در طول آن جاری است. موزه علم هنر و آسمانخراش «اسکای پارک» مکان مناسبی برای دیدن تمام شهر است. استخر مجموعه تنها برای مهمانان هتل قابل استفاده است اما شما می توانید از سایر امکانات این مجموعه استفاده کنید. این مجموعه شاید بیش از هر جای دیگری نفوذ ثروت را در سنگاپور به شما نشان دهد؛ مجموعه ای با استانداردهای بین المللی در جنوب شرق آسیا.

بزرگترین چرخ و فلک جهان

«سنگاپور فلایر» بزرگترین جرخ و فلک جهان است که باید حتما آن را امتحان کنید. برای خرید بلیت این چرخ و فلک بسته های مختلف گردشگری وجود دارد که این جاذبه را همراه جاذبه های دیگر شهر به طور ترکیبی برای تان عرضه خواهد کرد. شما می توانید بسته مطابق میل تان را خریداری کنید و در طول 30 دقیقه که سوار چرخ و فلک هستید از تماشای چشم اندازهای بکری که در برابرتان قرار دارد، لذت ببرید. این چرخ و فلک از صبح تا میانه های شب روشن است و شما می توانید بر حسب سلیقه خود، نور روز یا درخشش شب را برای گردش تان انتخاب کنید.

باغ های کنار خلیج

مردم سنگاپور به مفهوم «شهرباغ» اعتقاد راسخی دارند و این را می توانید از باغ های آنها به درستی دریابید. اگر دوست دارید برای چند لحظه هم که شده از زندگی پر جنب و جوش شهری فاصله بگیرید و در کنار گیاهان آرامش را تجربه کنید باید سری به باغ های کنار خلیج بزنید. بزرگترین آبنمای داخلی دنیا در این مجموعه قرار دارد و شما می توانید در مورد تنوع زیستی این سرزمین در باغ خلیج اطلاعات بیشتری کسب کنید.

باغ وحش

نام بهترین باغ وحش سنگاپور در بین بهترین باغ وحش های جهان ثبت شده است؛ مکانی بسیار عالی برای زندگی حیواناتی که شما را شگفت زده خواهند کرد. در این باغ وحش حیوانات بسیاری نگهداری می شوند و تمام تلاش مسئولان باغ وحش این بوده که محیط زیست هر حیوانی را به درستی بازسازی کنند. برای بازدید از این باغ وحش بزرگ دست کم سه ساعت زمان بگذارید و در تورهای غذا دادن به حیوانات، سافاری و بازدید از پارک پرندگان شرکت کنید.

محله چینی ها

اگر تا به حال به چین سفر نکرده اید با قدم زدن در محله چینی های سنگاپور می توانید ادعا کنید که حال و هوای آن سرزمین را تجربه کرده اید. از رستوران های کوچک گرفته تا غذاهای چینی، فانوس های قرمز روشن و هیجان و شلوغی که در منطقه وجود دارد؛ همه و همه شما را به چین خواهد برد. معبد هندوها و معبد دندان بودا از مکان های دیدنی این بخش شهر است. نشانگرهای این منطقه هم به زبان انگلیسی نوشته شده و هم به زبان های ژاپنی و چینی، بنابراین برای گردش در منطقه دچار مشکل نخواهید بود.